Utdannet allmennlærer med videreutdanning innenfor spesialpedagogikk – master i logopedi. Jeg har tidligere jobbet som lærer og spesialpedagog. Jobber i det offentlige som logoped med barn og unge i skole og i egen logopedpraksis. Jeg er faglig engasjert og ønsker å gi god individuell oppfølging til barn, unge og voksne med ulike språk- og talevansker som jeg jobber med. Samarbeid med kollegaer og andre samarbeidspartnere/instanser er viktig for meg.
Utdanning:
2003-2005: Master i spesialpedagogikk, fordypning i logopedi, Universitetet i Oslo
2001-2002: 2.halvdel og mellomfag i spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo
2000-2001: Engelsk grunnfag for norske lærere, Newcastle
1998-2000: Allmennlærerutdanning, Eik lærerhøgskole, Tønsberg
Kurs og fagutvikling:
Har deltatt på diverse kurs innenfor språk- og talevansker arrangert av bl.a Statped, TAKO-senteret og lokallag i Norsk logopedlag. Kurs innenfor oralmotorikk (bl.a. Talk tools nivå 1 og 2, Letsip), språklydsvansker (POPT-kurs), taleflytvansker (bl.a Mini-KIDS), ParkinsonNet (PLVT). Sertifisert foreldreveileder (etter metoden Foreldre som ressurs v/Statped) Testsertifiseringer; WISC, Reynell språktest, ITPA, CELF-4, LOGOS